No t'oblidis de...

divendres, 18 de febrer del 2011

Viatge d'estudis

Aquí teniu la informació del viatge d'estudis que vàrem repartir ahir i un breu resum del que diguérem.




Recordau:
- S'ha de fer un ingrés en forma de "paga i senyal" per valor de 100 euros a compte del viatge.
- La data màxima per fer l'ingrés és dimecres dia 23 de febrer.
- Un cop hagueu fet l'ingrés, ens podeu fer arribar el resguard del pagament,  fotocòpia del DNI i autorització, i l'agència immediatament tramitarà els bitllets.

Podeu visitar algunes de les coses que anirem a veure al seu web:
- Hemisfèric
- Museu de les Ciències Príncep Felipe
- Oceanogràfic
- Umbracle
- Bioparc
- Albufera de València

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja fris d´enari

Anònim ha dit...

Albert

Anònim ha dit...

viatgeeeeeeeeee ja fris juan miquel sira es millor viatge del món soceanografic sira molt guay perque peserem per un tubo ple de peixos
adeuuuuuuuuuu




juan ramon jimenez

Anònim ha dit...

jeje pareixera que es tauro mos menja
Albert

Anònim ha dit...

Serà uns dels meus millors viatges,per no dir el millor.Serà més que perfecte,mos ho passarem MEL.
Me fa una il.lusio increible,que per ca nostre estàn ja tots merejats de sentir-me,però és que no tenc paraules per dir l'il.lusio que hem fa.

Caterina

Anònim ha dit...

ja cont els dies que falten...per no dormir!!! (Sebastiana)

Anònim ha dit...

jajajajaja,i per viure una experiencia única i inolvidable...mos ho passarem beníssim:D:D:D



Caterina

Anònim ha dit...

kines ganes cuan patia cuan estaba a se llista nagre mos o peserem molt bé


jennifer bitria collado

Anònim ha dit...

ja u amb pasat a estat es millor viatge que e fet en tota sa meva vida na caterina com senreia jajajajajajajajjajajajajja





juan ramon jimenez

Anònim ha dit...

jaja jo i tornaria ara mateix
Albert

Anònim ha dit...

Jo també hi tornaria,i ses meves rialles,són ses meves rialles...jajajajajajaja!(:
Caterina
PD,TAMBÉ HA ESTAT EL MEU MILLOR VIATGE,M'AGRADARIA ENCARA NO HAVER TORNAT!(:

Anònim ha dit...

va ser molt divertit! =)
miquel s.